چای لاهیجان

چگونه این نوشیدنی، یکی از معروف ترین نوشیدنی‌های ایرانی شده است؟؟

با ما همراه باشید تا همه چیز در مورد چای را به شما بگوییم..

چای_لاهیجان

امروزه در تمام خانه‌های خانواده‌های ایرانی این نوشیدنی وجود دارد. افراد بسبار کمی هستد که در طول روز چای مصرف نمی‌کنند. وبرعکس تعدادی بسیار زیادی هستند که که در طول روز 6 الی 10 وعده چای می‌نوشند.به همین دلیل چای لاهیجان به یکی از پر مصرفترین محصولات ایران و حتی جهان تبدیل شده است.

در این خصوص ما هم به یکی از بهترین محصولات چای در ایران که در شهر زیبای لاهیجان کشت میشود می پردازیم.

چای در لاهیجان

در لاهیجـان، در سال 1319، حدود 600 هکتار زمین به تولید چـای اختصاص داده شده است. که این روند طی 20 سال به حدود 32000 هکتار رسید. در مجموع ایـران یکی از بزرگترین مصرف کنندگان چای لاهیجان به حساب می آید.

چای-لاهیجان

فواید چای لاهیجان چیست؟

می توان گفت مصرف چای به دلیل مواد معدنی و مغذی موجود در آن خواص بسیار زیادی دارد که سبب شده تا مصرف آن به افراد زیادی در هر قشر توصیه شود. از خواص مصرف چای به طور کلی می توان به ضد سرطان بودن، ضد دیابت، افزایش متابولیسم، تقویت قوای ذهنی، کاهش هورمون استرس، تقویت کننده ی سیستم ایمنی، بهبود سلامت قلب، از بین بردن بوی بد دهان و غیره اشاره کرد.

چای-لاهیجان

احساس نشاط و شادابی

چای سبز مانند چای سیاه کافئین دارد. بنابراین می‌تواند انرژی شما را بسیار افزایش دهد. کافئین موجود در چای سبز با ترکیبات دیگری همچون ال تیانیـن متعادل شـده و حس آرامش به شما می‌بخشد. این نوشیدنی همچنین تمرکز و حافظه شما را بهبود بخشیده، خواب را از سر شما می‌پراند و به شما انرژی می‌بخشد.

چای-لاهیجان

سخن پایانی

چای نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه و حتی اروپا خواهان زیادی دارد. این چای بخاطر عطر و طم منحصر به فرد خود مشریان زادی را جذب کرده است.

ما هم تمام تلاشمان این است که بهترین محصول و با کیفیت ترین چای را در اختیار شما بگذاریم.

شما می توانید تمامی این محصولات را از سایت بهارپسند دریافت کنید.